Szkolenia 2018

Nasza oferta to przede wszystkim indywidualnie projektowane zamknięte szkolenia i warsztaty tematyczne, prowadzone przez doświadczonych moderatorów i certyfikowanych trenerów sprzedaży i biznesu.

Nasze szkolenia realizujemy między innymi dla:

  • kadry kierowniczej i zarządzającej
  • działów handlowych
  • zespołów wsparcia sprzedaży
  • pracowników HR i back-office
  • administracji
  • księgowości i działów finansowych
  • zespołów call-center
  • zespołów projektowych
  • marketingu
  • działów windykacji

 

Zakres programowy szkoelnia zawsze konsultujemy i ustalmy ze sponsorem projektu.

Tematyka prowadzonych szkoleń:

  1. Wystąpienia publiczne (3 x 7h) specjalizacja
  2. Autoprezentacja i savoir vivre w biznesie, czyli jak się odnaleźć 
  3. Typologia klientów - jak rozmawiać z klientem językiem korzyści
  4. Zarządzanie czasem, priorytety zadań i prokrastynacja specjalizacja
  5. Standardy firmy, obsługa klienta, asertywność i radzenie sobie ze stresem (2 x 7h)
  6. Zamykanie procesu sprzedaży i działania posprzedażowe
  7. Projektowanie i prowadzenie biznesowych prezentacji produktu, usługi, firmy (3 x 8h) specjalizacja
  8. Negocjacje transakcji, umów handlowych, zamówień (2 x 7h)
  9. Klient i prospekt - efektywne zarządzanie portfelem
  10. Kreowanie postawy i wizerunku (2 x 7h) specjalizacja
  11. Marketing i PR - siła sprzedaży
  12. Sposoby i źródła pozyskiwania klientów
  13. Komunikacja wewnętrzna w organizacji (7h + konsultacje) specjalizacja
  14. Wojna cenowa, a argumenty skutecznej sprzedaży
  15. Jak tworzyć standardy firmy, procedury, obieg dokumentów i obsługę klienta? (3 x 7h) 
  16. Skuteczne zarządzanie zespołem - styl, jakość, ilość (2 x 7h) specjalizacja
  17. Automotywacja i zaangażowanie w pracy, czyli jak się nie wypalić?
  18. Rekrutacje kandydatów w dobie rynku pracownika
  19. Sztuka motywowania pracownika i zespołów specjalizacja
  20. Wyznaczanie celów i monitoring działań dla pracowników
  21. Zarządzanie zmianą i skuteczne rozwiązywanie konfliktów w organizacji
  22. Prezentacje i raporty wyników - potrzeba, czy okazja? (3 x 7h) specjalizacja
  23. Skuteczność biznesowa, a sukces cenowy - sztuka wyboru

Każde szkolenie ma swój indywidualny i zdefiniowany cel, który w połączeniu z oczekiwaniami uczestników i potrzebami organizacji, jest dla nas wyznacznikiem przy projektowaniu warsztatów, treningów i sesji.

Elementy wspólne każdego projektu szkoleniowego:

  • Cel: zawsze definiowany wspólnie ze sponsorem projektu dla każdego tematycznego szkolenia z osobna
  • Czas: Sesje szkoleniowe od 4h do 8h dziennie
  • Miejsce: Uzgodnione ze sponsorem projektu ze strony Organizacji
  • Cena: Określona na podstawie składowych tworzących projekt w PLN netto + 23% VAT

W cenie:

  • Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
  • Opracowanie autorskiego projektu szkoleniowego dopasowanego do potrzeb Uczestników i Organizacji
  • Przekazanie wszystkim uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej i papierowej
  • Zapewnienie wyposażenia sali szkoleniowej we własny sprzęt, taki jak projektor multimedialny, kamera, laptop, itp.
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia
  • Opracowanie raportu podsumowującego przeprowadzone szkolenia
  • Wsparcie po szkoleniu tzw. hot-line telefoniczny dla uczestników szkolenia

 

Ceny pojedynczej sesji szkolenia zamkniętego zaczynają się od: netto 2.800 zł + 23% VAT 

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego

 

Business Line Support jest wpisany dla Krajowego Rejestru Firm Szkoleniowych, co pozwala naszym klientom korzystać z dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego 

Zainteresowany?