Szkolenia 2019

Projektujemy, organizujemy i prowadzimy zamknięte szkolenia i warsztaty tematyczne dla:

  • kadry kierowniczej i zarządzającej
  • działów handlowych i zespołów wsparcia sprzedaży
  • pracowników HR, back-office i administracji
  • księgowości i działów finansowych
  • zespołów call-center
  • zespołów projektowych
  • pracowników marketingu i PR 
  • działów oceny ryzyka i windykacji

 

Zakres programowy szkolenia zawsze konsultujemy i ustalmy ze Sponsorem Projektu.

Tematyka prowadzonych szkoleń:

  1. Wprowadzenie do wystąpień publicznych (3 x 7h) specjalizacja
    • wystąpienia publiczne, prezentacje, kultura biznesowa
  2. Autoprezentacja i savoir vivre w biznesie, czyli jak się odnaleźć
    • wystąpienia publiczne, kultura biznesowa
  3. Typologia klientów - jak rozmawiać z klientem językiem korzyści
    • sprzedaż, obsługa klienta
  4. Zarządzanie czasem, priorytety zadań i prokrastynacja specjalizacja
    • organizacja pracy, zarządzanie
  5. Projektowanie i prowadzenie prezentacji biznesowych produktu, usługi, firmy (3 x 8h) specjalizacja
    • wystąpienia publiczne, sprzedaż, organizacja pracy
  6. Negocjacje transakcji, umów handlowych, zamówień (2 x 7h)
    • sprzedaż, obsługa klienta
  7. Kreowanie postawy i wizerunku (2 x 7h) specjalizacja
    • kultura biznesowa, wystąpienia publiczne
  8. Sposoby i źródła pozyskiwania klientów
    • sprzedaż, organizacja pracy
  9. Skuteczne zarządzanie zespołem - styl, jakość, ilość (2 x 7h) specjalizacja
    • zarządzanie, organizacja pracy
  10. Rekrutacje kandydatów w dobie rynku pracownika
    • organizacja pracy 
  11. Motywowania pracownika i zespołów specjalizacja
    • zarządzanie
  12. Prezentacje i raporty wyników - potrzeba, czy okazja? (3 x 7h) specjalizacja
    • zarządzanie, kultura biznesowa

 

Każde szkolenie ma swój indywidualny i zdefiniowany cel, który w połączeniu z oczekiwaniami uczestników i potrzebami organizacji, jest dla nas wyznacznikiem przy projektowaniu warsztatów, treningów i sesji.

Elementy wspólne każdego projektu szkoleniowego:

  • Cel: zawsze definiowany przez Sponsora Projektu
  • Czas: sesje szkoleniowe od 4h do 8h dziennie
  • Miejsce: w zależności od preferencji Zleceniodawcy
  • Zakres:
    • identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
    • opracowanie autorskiego projektu szkoleniowego dopasowanego do potrzeb Uczestników i Organizacji
    • materiały szkoleniowe dla Uczestników w formie elektronicznej i papierowej
    • zapewnienie narzędzi, materiałów i sprzętu audiowizualnego
    • certyfikaty ukończenia szkolenia
    • wsparcie po szkoleniu tzw. hot-line telefoniczny dla uczestników

 

Business Line Support posiada wpis do Krajowego Rejestru Firm Szkoleniowych, co pozwala naszym klientom korzystać z dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego 

Zainteresowany?